NSP – більше ніж бізнес
У XXI сторіччі неминучий розвиток прямих зв'язків між виробником та споживачем. NSP пропонує продукцію найвищої якості разом із чудовим обслуговуванням. Коли клієнт купує аналогічну продукцію зі схожими характеристиками через роздрібні точки торгівлі, він переплачує щонайменше вдвічі порівнюючи з покупкою за роздрібною ціною через дистриб'ютора NSP.
Багаторівневий маркетинг - професія та спосіб поширення продукції майбутнього!
І справа не тільки в тому, що через виключення посередників із ланцюга товаропросування та відмовою від витрат на рекламу економиться величезна кількість грошей, які можуть бути спрямовані на розвиток нових товарів, зниження витрат клієнтів та на винагороду дистриб'юторів.
Також у такий спосіб покращується якість сервісу, який пропонується мережею висококваліфікованих дистриб'юторів.
Як дистриб'ютор, ви запропонуєте якісніший сервіс, оскільки ви підприємець. Починаючи свій власний бізнес, ви зацікавлені в якісному сервісі, тому що це ваш власний бізнес! Дистриб'ютор, який пропонує кращий сервіс, досягає більшого успіху, ніж той, який цього не робить.
Ви знаєте ваших клієнтів
Дистриб'ютор NSP зазвичай продає продукцію людям, яких знає. Хто більше думатиме про бажання клієнта — ви чи продавець у магазині чи аптеці?
Ви знаєте продукцію
Ви знаєте, що продукція компанії підтримується 100% гарантією якості, і що NSP зробить усе, щоби надати підтримку, якщо Ви її потребуватимете. Усі успішні дистриб'ютори NSP самі користуються продукцією. Набагато переконливіше звучить фраза "Я знаю, ця продукція хороша", ніж "Кажуть, вона хороша".
Ви знаєте компанію
Ви знаєте, що є дистриб'ютором однієї з найнадійніших компаній у світі, що займає тверді позиції на ринку в 50 країнах.
Набирайте бали за продукцію
Комп'ютерна система NSP підраховуватиме всі необхідні дані для вас і вашої групи. Згодом ви навчитеся самі робити розрахунки. А коли ви досягнете рівня Лідер, ви станете професіоналом мережевого маркетингу. Це дасть вам можливість вийти на вищі показники.
Чи вийде в мене?
"Успішні люди завжди готові робити те, що неуспішні робити не хочуть". Перевірено часом.
Згадайте: ви стільки разів рекомендували своїм друзям і знайомим гарну книгу, фільм, який справив на вас незабутнє враження, рекомендували товар, який вам сподобався. Робили ви це тільки тому, що хотіли допомогти друзям зробити правильний вибір та поділитися приємними враженнями та емоціями.
Ви вже неодноразово робили це й не отримували нічого! Рекомендуючи NSP друзям, ви робите те саме, а компанія нагороджує ваші зусилля. NSP – за довірче спілкування, коли мотивами до покупки є висока якість продукції та чудове обслуговування, забезпечене дистриб'ютором.
Які форми співпраці пропонує компанія?
Співпрацювати з компанією може будь-яка людина, незалежно від віку, освіти, спеціальності.
Три основні види співробітництва:
Споживча діяльність. Людина, яка уклала партнерську угоду з NSP, отримує статус партнера. Вона має право купувати продукцію без націнки 40%, купуючи її з доставкою або в наших спеціалізованих центрах. Споживач купує тільки ту продукцію й тільки тоді, коли він її потребує. Крім того, постійні споживачі отримують спеціальну винагороду від компанії.
Рекламно-інформаційна діяльність. Партнер може рекомендувати продукцію компанії своїм знайомим та незнайомим людям. У такому випадку можна:
- або запропонувати людині укласти угоду з компанією й цим дати можливість скористатися всіма правами партнера NSP. За такої умови за покупки, які роблять запрошені особисто вами люди та партнери ваших людей, компанія виплачує Вам комісійну винагороду.
- або запропонувати продукцію за роздрібною ціною. В такому випадку партнер, який має угоду з компанією, купуючи продукцію, отримує згадану вище винагороду..
Організаторська діяльність, тобто побудова своєї комерційної бізнес-структури в рамках компанії, ґрунтується на залученні все більшої кількості нових партнерів.